Shop Mobile More Submit  Join Login
Lenore by Lilyfer Lenore by Lilyfer
some fanart of roman dirge's
charecter lenore the little dead girl :3
i was reading the comic last night and
desided to drwaw this :3
i thought i would show it to my dad
so i did and he said
"i hope your not as crazy as you art makes
you out to be"....oh gezza what you like :3
anyway hope you like it and enjoooyeeee!
if you dont know who lenore is google it :3
Add a Comment:
 
:icongentle-shadow:
Gentle-Shadow Featured By Owner Jul 15, 2014  Student General Artist
Bloody and Beautiful ...., BEST COMBO!!!!Nommy smile 
Reply
:iconassassinj2:
AssassinJ2 Featured By Owner Feb 17, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I've had a smaller version of this image on my computer. Looking at it again brings back memories.
Reply
:iconprettyflour:
prettyflour Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist General Artist
This has been Featured in my journal!


Heart Heart Heart Nod Heart Heart Heart 
Reply
:iconlastofmykind200:
Lastofmykind200 Featured By Owner Oct 16, 2012  Student General Artist
Cm'on mr kitty!
Reply
:icongumigirl:
gumigirl Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist General Artist
This is aweshum!! <3 I love Lenore- :+fav: You did a great job.
Reply
:iconelevit:
Elevit Featured By Owner Jun 2, 2012
so cute =)
Reply
:iconbecca1211zim:
becca1211zim Featured By Owner May 13, 2012  Student Digital Artist
i wish ragamuffin was here but lenore will have to do
Reply
:iconeleanorastranger:
EleanoraStranger Featured By Owner Apr 26, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Where's Ragamuffin?
But Lenore is soooooooo cute!
You did wonderful
Reply
:iconlilyfer:
Lilyfer Featured By Owner Apr 27, 2012  Hobbyist
D: oh my god how did i forget ragamuffin!
Reply
:iconeleanorastranger:
EleanoraStranger Featured By Owner Apr 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
oh noes! :fear:
Reply
:iconjnougattine:
Jnougattine Featured By Owner Apr 6, 2012
ce qui est sure c'est que lenore n'est pas un ange ! xD
Reply
:iconlilyfer:
Lilyfer Featured By Owner Apr 6, 2012  Hobbyist
en efecto xD
Reply
:iconlostshooter:
lostshooter Featured By Owner Mar 22, 2012  Hobbyist Photographer
lenore is my favorite dead girl
Reply
:iconcomic7:
Comic7 Featured By Owner Dec 20, 2011  Hobbyist Traditional Artist
So cool :D
Reply
:iconarkeresia:
Arkeresia Featured By Owner Dec 14, 2011  Student Digital Artist
"Out into the darkness peering, long I stood there wondering, fearing,
Doubting, dreaming dreams no mortal ever dared to dream before,
But the silence was unbroken; and the stillness gave no token,
And the only word there spoken was the whispered word 'Lenore'.
This I whispered, and an echo murmered back the word, 'Lenore'
Merely this....and nothing more."

MY FAVE POEM EVER. :heart:
Reply
:iconlilyfer:
Lilyfer Featured By Owner Dec 14, 2011  Hobbyist
wonderful <3
Reply
:iconarkeresia:
Arkeresia Featured By Owner Dec 14, 2011  Student Digital Artist
I know that bad boy by heart :love: It's so amazing!
Reply
:iconsayuri12moonlight:
sayuri12moonlight Featured By Owner Nov 14, 2011  Student Digital Artist
GREAT :icontastymurderplz:
Reply
:iconlemonmusic:
lemonmusic Featured By Owner Aug 18, 2011  Student General Artist
I love Lenore! She and Johnny the Homicidal Maniac are my favorites.
Reply
:iconrodrigoplasma:
rodrigoplasma Featured By Owner Aug 17, 2011  Student Interface Designer
i love lenore!
Reply
:iconlilyfer:
Lilyfer Featured By Owner Aug 17, 2011  Hobbyist
same she is so awsome
Reply
:iconcandiedjellyfish:
CandiedJellyfish Featured By Owner Aug 8, 2011  Student Filmographer
I love this comic so much!!!! :la: Lenore!!! SO CUTE!!!!
Reply
:iconpyro-helfier:
pyro-helfier Featured By Owner Jul 7, 2011   General Artist
Lenore is awesome! You did a good job of drawing her and dead kitty. Mr. Gosh would want it lol.
Reply
:iconlilyfer:
Lilyfer Featured By Owner Jul 7, 2011  Hobbyist
lol mr.gosh would be all over it
Reply
:iconmoon-ash:
Moon-Ash Featured By Owner Jun 25, 2011
instant love ^^ lenore fan i am. love ravens too :)
Reply
:iconnamlived:
namliveD Featured By Owner Jun 17, 2011  Hobbyist Traditional Artist
I love this comic! don't forget ragamuffin and mr. Gosh.
Reply
:iconluca414:
Luca414 Featured By Owner May 6, 2011
love that poem
!
Reply
:iconraychocolate-yummmmm:
raychocolate-YUMMMMM Featured By Owner May 2, 2011  Student Traditional Artist
we read that poem in english...
Reply
:iconyoshikonoyami:
yoshikonoyami Featured By Owner May 1, 2011  Hobbyist General Artist
amazing fanart! lenore rulez!! XD
Reply
:iconsavethehobos:
SaveTheHobos Featured By Owner Apr 30, 2011  Hobbyist Photographer
AH I have a shirt of her:heart:
Reply
:iconhalloweenshinigami:
HalloweenShinigami Featured By Owner Apr 25, 2011
OMG omg OMG omg !!!!!! :omg: Hell well yaaay I'm sooo glad you like her toooo!! :love: :love: :love: youre aswome :meow: :hug:
Reply
:iconlilyfer:
Lilyfer Featured By Owner Apr 25, 2011  Hobbyist
gotta love lenore :L
thank you :D
Reply
:iconstrawberrycream010:
Strawberrycream010 Featured By Owner Apr 22, 2011  Student Digital Artist
WWOOWW SOO CUTE!
Reply
:iconellenthestrange13:
EllentheStrange13 Featured By Owner Apr 20, 2011  Hobbyist Traditional Artist
dude,if i ever see you in human,I will high five you.
Reply
:iconaentha:
Aentha Featured By Owner Apr 20, 2011  Student Artist
That is so cute. >w<
Reply
:iconcerci-constince:
Cerci-Constince Featured By Owner Apr 20, 2011
Oh Lenore, how you have always been my favorite
Reply
:iconnephilv:
NephilV Featured By Owner Apr 19, 2011  Professional Writer
Yay! I love Lenore!
Reply
:iconisanimes:
isanimes Featured By Owner Apr 19, 2011
P.E.R.F.E.C.T.D.R.A.N.W.O.H.M.Y.G.O.D.I.L.O.V.E.L.E.N.O.R.E.S.O.M.UC.H.A.N.D.Y.O.U.R.D.R.A.W.N.I.S.S.U.P.E.R.
Reply
:iconlilyfer:
Lilyfer Featured By Owner Apr 19, 2011  Hobbyist
xP why thank you very much
lenore is awwsome
Reply
:iconisanimes:
isanimes Featured By Owner Apr 24, 2011
yes she is
Reply
:iconponygalgini:
Ponygalgini Featured By Owner Apr 19, 2011
I love *-*!! lenore! *-*
Reply
:iconedwardcrow:
Edwardcrow Featured By Owner Apr 19, 2011  Hobbyist General Artist
Haha, I simply love this!
Reply
:iconlilyfer:
Lilyfer Featured By Owner Apr 19, 2011  Hobbyist
:D thannnks
Reply
:iconedwardcrow:
Edwardcrow Featured By Owner Apr 19, 2011  Hobbyist General Artist
Haha, you're welcome ;D
Reply
:iconandishxd:
andishXD Featured By Owner Apr 19, 2011
OMG. Lenore. The cute little dead girl! <3
Reply
:iconfantomstar13:
FantomStar13 Featured By Owner Apr 19, 2011  Professional General Artist
love the use of Poe here. He's my favorite!
Reply
:iconmissy-menace:
Missy-Menace Featured By Owner Apr 19, 2011  Student Filmographer
Oh how I do so love Lenore.
I wonder,
where's Ragamuffin?
Reply
:iconlilyfer:
Lilyfer Featured By Owner Apr 19, 2011  Hobbyist
:) thanks
i dont know where hes at
destroying people again maybe :L
Reply
:iconmissy-menace:
Missy-Menace Featured By Owner Apr 19, 2011  Student Filmographer
Or maybe trying to.
Perhaps he is out trying to kill Mr. Gosh.
Reply
:iconjrclerk:
JrClerk Featured By Owner Apr 19, 2011
this is soooo cool..!! I Love Lenore..!! n__n
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 3508 × 4961




Details

Submitted on
April 18, 2011
Image Size
6.2 MB
Resolution
3508×4961
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,295
Favourites
617 (who?)
Comments
122
Downloads
341
×